RESUMÉ
Dette interview handler om STAK-linjeføringer, som er læringsaktiviteter der ligger i forlængelse hinanden og som kan fungere som samlet kompetenceløft. Jette, der er projektdeltager, forklarer hvad linjeføringer er, hvad de kan bruges til, og hvordan man konkret har arbejdet med det i STAK-projektet. Hun fortæller om linjeføringernes kobling til STAK-projektets teoretiske grundlag og de fire kompetenceområder i Studerendes Akademiske Digitale Kompetencer.
OPDAG MERE
Anne fortæller mere om det teoretiske grundlag og det DET UDVIDEDE INFORMATIONSKOMPETENCEBEGREB, herunder de fire kompetenceområder, som også illustreres på STAK INSPIRATIONSKORT.
Dorthe fortæller om STAK LÆRINGSMØNSTRE OG UNDERVISNINGSAKTIVITETER, der er udviklingsmetoden til de aktiviteter, linjeføringerne består af, og Jonas og Rikke forklarer STAK-produkterne, når de i deres interview beskriver STAK-PLATFORMENS FEM H'ER.
MEDVIRKENDE
Jette Greve Hougesen, bibliotekar, VIA Bibliotek, projektdeltager i STAK
Af: Maria Buch Brockhoff