Udfordringer og faldgruber i STAK

RESUMÉ

Projektdeltagerne Helle og Martin beskriver i dette interview nogle af de udfordringer og faldgruber, de har oplevet undervejs i STAK-projektet, og om de nye perspektiver og erfaringer det har medført. De fortæller om, når STAK har vist sig på den hårde måde, hvor de har været udfordret af svær teori og udviklingsformat, og hvor de har mødt faldgruber i forbindelse med at skulle hente de rette kompetencer ind i projektet.


Video unavailable


OPDAG MERE

Ulla fortæller mere om det svære udviklingsformat, de KOLLABORATIVE UDVIKLINGSWORKSHOPS. Det svære teoretiske grundlag for projektet beskrives både af Anne, der fortæller om DET UDVIDEDE INFORMATIONSKOMPETENCEBEGREB, og af Dorthe, der fortæller om LÆRINGSMØNSTRE OG UNDERVISNINGSAKTIVITETER. Begge fortæller også om de muligheder, der ligger i at anvende teorien i biblioteker og uddannelser.

MEDVIRKENDE

Helle Brink, informationsspecialist, Aalborg Universitetsbibliotek, projektdeltager i STAK

Martin Gundtoft, udviklingskonsulent, KEA Bibliotek, projektdeltager i STAK

Af: Maria Buch Brockhoff